دارالترجمه رسمی در سعادت آباد

دارالترجمه رسمی غرب تهران

دارالترجمه رسمی غرب تهران : عصر ما عصر ارتباطات است، دورانی که در آن بواسطه روش‌های مختلف برقراری ارتباط از راه دور، رویای دهکده جهانی بشر تحقق یافته و برقراری ارتباط با آن سوی زمین را به کسری از ثانیه کاهش داده است !

چندی پیش در یادداشتی می‌خواندم که ناسا رکورد سرعت اینترنت را شکسته و توانسته است تا به عدد خارق‌العاده ۹۱ گیگا بایت بر ثانیه در انتقال داده‌های دیجیتالی خود برسد، این بدان معناست که به طور مثال این مجموعه قادر خواهد بود تا یک سریال ۹۰ قسمتی با کیفیت ۱۰۸۰ را تنها در عرض یک ثانیه ارسال کرده یا دریافت نماید؛ در همین رابطه بی دلیل نیست که با وجود چنین زیرساختی پیام‌های ارسال شده از سوی این سازمان تنها در عرض ۱۰ دقیقه به کاوشگرهایش که بر روی سطح مریخ قرار دارند می‌رسد .

چرا به ترجمه رسمی نیاز داریم ؟

با گذر از این توضیحات که هدف از آن تنها شرح نزدیک شدن انسان‌های روی کره زمین به یکدیگر و به وجود آمدن شاهراهی ارتباطی که به سادگی و سهولت آنان را به یکدیگر ارتباط می‌دهد بود، باید گفت که نامه‌نگاری‌های رسمی به عنوان بخشی از این ارتباط تنگاتنگ سبب می‌شود تا به واسطه‌هایی برای اثبات صحت و سقم محتویات آن نیاز داشته باشیم .

به عنوان مثال فرض کنید که در پی برقراری ارتباطی تجاری با فرد یا مجموعه‌ای خارجی بوده و بی آنکه فردی را به صورت فیزیکی دیده یا از امکانات و توانایی‌های آنان دیدن کرده باشید، در شرف سپردن مبلغی هنگت به آنان هستید. در چنین شرایطی وجود گواهینامه‌ای که بتواند ادعای طرف مقابل را اثبات کند بسیار کارساز است، حال اینکه اگر این تصدیق‌نامه به تائید سازمانی نرسد اعتباری ندارد .

از سویی دیگر حتی اگر تائید هم شده باشد نمی‌توان به صداقت خود سازمان صادر کننده آن پی برد، در نتیجه اینکه پای نهادهای دولتی و رسمی به این ماجرا باز شده و بدین ترتیب درستی این مدارک تائید یا رد می‌شوند . در اینجاست که بواسطه ترجمه رسمی این مدارک توسط نهادی دولتی هم به صحت مفاد آن پی می‌بریم و هم خیالمان از بابت صداقت و امانتداری مترجم آن راحت می‌شود .

با برعکس کردن این ماجرا، مجموعه‌های خارجی نیز بواسطه ماحصل فعالیت‌های یک دارالترجمه رسمی غرب تهران یا هر نقطه دیگری از درستی این مدارک فارسی زبان مطمئن شده و بر اساس آن تصمیماتی برای مراحل بعدی خود می‌گیرند .

شرح وظایف یک دفتر ترجمه رسمی

می‌دانیم که وظیفه دارالترجمه رسمی در سعادت آباد (یا دیگر نقاط) برگردان مفاد اسناد مدارکی نظیر :

  • مدارک نظام پزشکی (مانند نامه‌ها و نسخه های یک دکتر)
  • مدارک تحصیلی (مانند ریز نمرات و مدارک دانشگاهی)
  • اسناد رسمی تنظیم شده در در دفترخانه‌های رسمی (مانند دارایی ‌هایی از قبیل مالکیت یک ملک یا اتومبیل)
  • اسناد شرکتی، معاملاتی یا جوازهای مرتبط با کار
  • اسناد هویتی یا سجلی (مانند شناسنامه و سند ازدواج)
  • گواهی‌‌های مختلف (مانند اشتغال به کار یا تحصیل درکنار سابقه بیمه)
  • پرینت‌های بانکی

و … به زبان انگلیسی یا دیگر السنه می‌باشد . در همین رابطه همه افرادی که قصد سفر به آمریکای شمالی ، حوزه شینگن، ژاپن و استرالیا و سایر کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته دنیا را دارند، به منظور اثبات تمکن مالی و عدم گرفتاری به پولی در طول سفر یا وجود عاملی که بازگشت ‌آنان را اثبات می‌کند نیازمند ارائه بسیاری از این مدارک می‌باشند .

از سویی دیگر عرضه مدارک تحصیلی که به اعطای ویزای مربوطه می‌انجامد نیز ضروریست! بدون مدارک پزشکی روادید فوری آن صادر نشده یا بدون ترجمه برخی اسناد و مدارک رسمی نمی‌توان در یک قرارداد همکاری حاضر شد ! عنایت به این امور به خوبی نشان می‌دهد که وظیفه یک دارالترجمه رسمی غرب تهران تا چه میزان مهم بوده و پیشبرد و تحقق اهداف چه نفراتی به خروجی کار این مجموعه رسمی (نماینده قوه قضاییه) بستگی دارد .

دارالترجمه رسمی غرب تهران

با نظر به اینکه تعداد قابل توجهی از افراد واجدالشرایط و نیازمند این خدمات از سکنه مناطق غربی تهران از جمله پونک، ستارخان، صادقیه، جنت‌آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، شهرک اکباتان ، شهرک غرب سعادت آباد و نهایتاً و اوین می‌باشد، وجود مرکزی در نزدیکی آن‌ها می‌تواند برای این متقاضیان بسیار مطلوب بوده و بدین ترتیب زمان، انرژی و هزینه کمتری را برای رفت و آمد یا امور حواشی آن (مانند هزینه پیک) دربر داشته باشد .

اگرچه از یک سو در انجام این امور کیفیت عامل مهمتری از سرعت عمل بوده و از سویی دیگر معیار و ملاکی هم برای سنجش مقدار کیفیت وجود ندارد ، اما می‌توان گفت که چنانچه یک دارالترجمه رسمی غرب تهران فاقد صلاحیت بوده و دارای حداقل‌هایی در این مسیر نبود، از سد آزمون‌های مربوط عبور نکرده و از سوی قوه قضاییه تائید صلاحیت نمی‌شد .

 به همین دلیل است که ادعا می‌کنیم دارالترجمه رسمی سورن گزینه ایده‌آلی برای ترجمه اسناد و مدارک رسمی شما می‌باشد!

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *